Gratis verzending vanaf € 75,00

FAQ

Algemeen

Hoe neem ik contact met jullie op?

Wij zijn telefonisch te bereiken op: 038 4580249.
Per WhatsApp zijn wij bereikbaar op: 06 16025488.
Ook kunt u ons mailen: wenzhattem@gmail.com

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Jazeker!
Het adres is:
Kerkstraat 4b
8051 GL  Hattem

De openingstijden vindt u onderaan de website.

Online bestellen

Wat zijn de verzendkosten?

Het standaardtarief van PostNL voor een pakket is €6,25.
Echter kunt u ervoor kiezen uw product af te halen in de winkel, dan betaalt u deze kosten niet.
Bestellingen met een totaalbedrag boven €75,- worden gratis verzonden!

Wat is de levertermijn?

Bij bestelling vooraf versturen wij de bestelde artikelen in de regel binnen 3 werkdagen na ontvangst van de betaling.

Wat gebeurt er bij latere levering?

De levertijd van 3 werkdagen na betaling is indicatief en geldt nooit als fatale termijn.
Overschrijding van het leveringstermijn geeft de klant geen recht op schadevergoeding of het recht om de bestelling te annuleren.
Tenzij de overschrijding van de levertijd zodanig is dat van de klant redelijkerwijs niet kan worden verlangd dat de klant de overeenkomst in stand laat. 
In dat geval is de klant gerechtigd de bestelling te annuleren. Eventueel reeds betaalde gelden zullen worden geretourneerd.

Ruilen & retourneren

Hoe werkt het herroepingsrecht?

Indien de artikelen niet aan de overeenkomst beantwoorden, dient u Wenz Lifestyle daarvan zo spoeding mogelijk en in ieder geval binnen veertien werkdagen na aflevering schriftelijk en gemotiveerd kennis te geven.

Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Als aangetoond is dat de artikelen niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft Wenz Lifestyle de keuze de betreffende producten tegen retournering daarvan te vervangen door nieuwe producten dan wel de factuurwaarde daarvan te restitueren.

Ik heb me bedacht, kan het artikel retour?

Indien u een artikel om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het artikel binnen veertien werkdagen na aflevering aan WenZ Lifestyle te retourneren.
Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de producten niet beschadigd of gebruikt zijn.

Hoe wordt een eventuele terugbetaling verzorgd?

Indien de klant gebruikt maakt van het herroepingsrecht, dan draagt Perlevera zorg voor terugbetaling binnen 14 dagen.

Is retourneren gratis?

De kosten voor het terugsturen van artikelen zijn voor rekening van de klant.

Garantie

Zit er garantie op de aankopen?

WenZ Lifestyle geeft drie maanden garantie op de aangekochte artikelen.
Deze garantie geldt niet in het geval er sprake is van slijtage en deze als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen:
Ondeskundig gebruik, opzet of grove onachtzaamheid, waterschade, bevriezing en verontreiniging.
De toepasselijkheid van de garantie is ter beoordeling van WenZ Lifestyle

Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Als aangetoond is dat de artikelen niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft Wenz Lifestyle de keuze de betreffende producten tegen retournering daarvan te vervangen door nieuwe producten dan wel de factuurwaarde daarvan te restitueren.

Ik heb me bedacht, kan het artikel retour?

Indien u een artikel om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het artikel binnen veertien werkdagen na aflevering aan WenZ Lifestyle te retourneren.
Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de producten niet beschadigd of gebruikt zijn.

Hoe wordt een eventuele terugbetaling verzorgd?

Indien de klant gebruikt maakt van het herroepingsrecht, dan draagt Perlevera zorg voor terugbetaling binnen 14 dagen.

Is retourneren gratis?

De kosten voor het terugsturen van artikelen zijn voor rekening van de klant.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!

Bel 038 4580249 of mail ons: wenzhattem@gmail.com